dilluns, 23 de març del 2015

Eskpada a les Falles


Vaig arribar a València a quarts de dues, just a punt per sentir la "Mascletà", que acaba tal com així:


El cert es que impressiona el soroll que fa, i pel fum amb el que acaba, tal com es veu a la fotografia, però no n'hi ha per tant. Suposo que m'havien previngut tant que m'esperava moooolt més del que finalment va ser.

Us poso algunes imatges de falles que hi han per tota la ciutat, realment en trobes una a quasi cada cantonada. En general tenen una estètica que no m'acaba de convèncer, massa exagerada, i un pel massa ofensiva, al meu parer, però tot es opinable, i no passa en totes:




Els temes que toquen van des de molt de Rajoy, i Pequeño Nicolas, i inclòs tema Catalunya, mireu aquesta i sobre tot llegiu el text del cartell:



Mes que les falles em va agradar un parell de portes que hi ha de l'antiga muralla, la Porta de Serrans i la Porta de Quart.



A les 8 em vaig cansar i vaig marxar, faltaven quasi 4 hores per la "cremà", i era massa temps per estar-me a València esperant sense fer massa cosa.

Vaig agafar el tren de tornada a Vila-real, on vaig arribar passades les 9 de la nit. No vaig sortir de l'estació de Vila-real, si no de la de Burriana, petita ciutat de 35.000 habitants, i vaig pensar que podia anar a tirar una ullada a la falla que m'havien dit que hi havia, a veure si veia la "cremà", que sempre m'havia preguntat com es crema una falla.

Al pròxim post, de demà, la "cremà"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada